marți, 30 septembrie 2014

Primul meu job in domeniu

          Povestea mea ca traducator autorizat a inceput in momentul in care am reusit sa prind primul meu job in acest domeniu la Translatio, o firma oarecum mica si la inceput de drum. Toate acestea se intamplau pe la inceputul lui septembrie 2013, intr-o zi foarte friguroasa de toamna. Dupa ce am facut nu mai putin de 1 ora pana la locul de munca, ajung fleasca si mort de oboseala, am fost intampinat cu foarte multa caldura si amiabilitate de cei care urmau sa-mi fie colegi pentru 1 an de zile.
          Pot sa va spun ca toata perioada cat am lucrat la aceasta firma, adica fix 1 an de zile, m-a ajutat sa capat o multe de cunostiinte noi in domeniu, cunostiinte care m-au ajutat sa avansez in cariera si sa-mi gasesc un alt loc de munca cu salariu aproape dublu. O sa-mi amintesc toata viata de acest prim job si team-ul pe care l-am avut la locul de munca.
         Cel mai mult ma bucur ca am ramas in relatii foarte bune cu 2 prieteni de acolo si la fiecare sfarsit de sapatamana ne intalnim si luam masa in oras.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu